18 Mart 2014 Salı

Kitap Yorumu: Fısıltı | Becca Fitzpatrick

Tür: Fantastik
Sayfa: 416

Seri: Hush Hush
Toplam Seri Kitabı: 4
Puanım: 7/10 


Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...
"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...
Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

Yorumum: Hush Hush "Ölmeden önce okunması gereken" serilerden bir tanesi. Okurken elimden düşüremedim özellikle kitaptaki favori karakterim olan Patch eminim sizinde favori karakteriniz olacak :)
Nora Grey babası ölmüş olan ve annesiyle yaşayan bir kızdır. Bir gün biyoloji dersinde en yakın arkadaşı olan Vee'yle konuşurken biyoloji öğretmenleri onları ayırır ve Nora'nın yanına tanımadığı birini koyar. Bu kişi tabi ki Patch Cipriano'dır ama Nora'nın onu tamamen tanıması çok zor olacak! Çünkü Patch kovulmuş bir melektir. Patch her ne kadar çözülmesi zor ve gıcık biri olsa da Nora ondan vaçgeçmez ve bu sırada gönlünü kaptırır. Evet meleklere veya nefillere merakı olanların kesinlikle okuması gereken bir kitap. Emin olun pişman olmayacaksınız hatta bana sorarsanız 2. kitabıda birinciyle beraber alın çünkü sonu çok heyecanlı bitiyor :)
-Sidar

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Free Blog Templates